Politica de Retur
12.1. “Consumatorul,persoana fizica are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor” conf. O.G. 130/2000, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit. e.
“Clienti” sau “consumatori” sunt DOAR PERSOANELE FIZICE. Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice. Produsele realizate prin comanda personalizata nu se pot returna. De asemenea produsele ridicate de la sediul nostru, conform legii nr.51 din 21 Ianuarie 2003,nu se considera comert la distanta si prin urmare nu pot fi returnate.
12.2. Clientul poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in afara de celelalte cazuri prevazute expres in prezentul document sau in legislatia aplicabila, in urmatoarele situatii:
12.2.1. Produsul livrat nu este conform cu specificatiile de pe site;
12.2.2. Coletele prezinta deteriorari severe;
12.2.3. Produsele au fost livrate gresit;
12.3. Consumatorul este obligat sa notifice FURNIZOR intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin email ca si mijloc de comunicare la adresa paulettaoffice@gmail.com, cu specificarea motivului returnarii.
12.4. Consumatorul este obligat sa notifice FURNIZOR intentia sa de a-i fi inlocuite produsele achizitionate in termen de maximum 10 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor,
12.5. Clientului care a notificat FURNIZOR ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate catre FURNIZOR in maximum 10 zile lucratoare de la data expedierii notificarii, in caz contrar FURNIZOR considerand cererea de returnare ca fiind invalida/fara obiect.
12.6. Consumatorul poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract numai insotit de ambalajul original, copie dupa chitanta si chitanta de la curier in original. Produsului trebuie sa prezinte eticheta originala. Produsele care prezinta defecte precum: lovituri, zgarieturi, etichete murdare sau rupte, urme de uzura prin purtare, urme de machiaj, deodorant, pete, crapaturi, rupturi, sau sunt utilizate in alte conditii decat cele prevazute in certificatul de garantie si in instructiunile de intretinere, nu se pot returna.
12.7. In cazul returnarii unui produs care nu se afla in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit), FURNIZOR va considera returul ne-valid si va fi indreptatita sa refuze restituirea pretului.
12.8. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va realiza in cel mult 30 de zile de la confirmarea returului,in acest cost intrand doar valoarea produselor,nu si transportul aferent comenzii.
12.9. In cazul in care Clientul solicita inlocuirea produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
12.10. In cazul in care Clientul a returnat un produs si solicita inlocuirea iar FURNIZOR nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, aceasta va oferi Clientului contravaloarea produsului sau alt produs in cazul in care Clientul accepta acest lucru.
12.11. Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre Client, nu se ramburseaza.
12.12. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre Client.